» OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

Základní údaje

Dodavatel:

Tomáš Dorazil

Dodavatel je plátcem DPH.
IČ: 73933007
DIČ: CZ8405145254
(dále jen "dodavatel")

Adresa provozovny:

Lipová 210, Nový Jičín - provozní doba PO - PÁ - 8:00 - 16:00

 

Odběrná místa:

Lipová 210, Nový jičín, 74101 - po telefonické domluvě

Výškovická 122(DMH), Ostrava, 70030 - po telefonické domluvě

 

 

Kontaktní údaje:
Telefon: +420 774 577 677
Email: turboprovas@gmail.com

 

Obecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.turboprovas.cz. Obchodní podmínky mají za cíl upřesnit práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Pokud je kupující spotřebitel, řídí se vztahy, neupravené obchodními podmínkami, občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Pokud kupující není spotřebitel, řídí se vztahy, neupravené obchodními podmínkami, obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.).

 

Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím

Dodavatel / prodávající - specifikován výše, dodává kupujícímu zboží nebo služby

Kupující / spotřebitel - fyzická nebo právnická osoba, která nakupuje zboží nebo služby od prodávajícího coby koncový uživatel

Kupující / nespotřebitel - fyzická nebo právnická osoba, která nakupuje zboží nebo služby od prodávajícího v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti

Kupní smlouva - objednávka provedená kupujícím je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva je pak uzavřena v okamžiku doručení závazného potvrzení objednávky prodávajícím.

 

Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách

Uzavřením kupní smlouvy kupující potvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem, a že s nimi souhlasí. Kupující je upozorněn na umístění obchodních podmínek i reklamačního řádu ještě před uskutečněním objednávky a má tak možnost se s nimi seznámit. Tyto obchodní podmínky i reklamační řád jsou nedílnou částí kupní smlouvy.

Prodávající archivuje uzavřené smlouvy za účelem jejich úspěšného splnění přičemž nejsou přístupné třetím stranám. Obchodní podmínky i reklamační řád jsou k dispozici na internetových stránkách www.turboprovas.cz, kde je umístěn i internetový obchod, v němž kupující realizuje objednávku.

 

Objednávka

On-line objednávku můžete vytvořit na stránkách www.turboprovas.cz. Postup je podrobně popsán v návodu jak nakupovat.

Možnosti podání objednávky:

  • vytvořením objednávky v eshopu na stránkách www.turboprovas.cz
  • telefonicky na telefonním čísle +420774577677 od 8 do 16 hod. ve všední dny
  • e-mailem - objednávku můžete poslat na e-mailovou adresu turboprovas@gmail.com

Náležitosti objednávky

U on-line objednávky je nutné vyplnit označena políčka:

  • jméno
  • fakturační adresa
  • dodací adresa, pokud je rozdílná od fakturační
  • telefon a email
  • případně doplňující údaje

Po odeslání objednávky vám bude odesláno potvrzení o přijetí na zadaný email. Pokud v tomto potvrzení naleznete jakékoliv nesrovnalosti, kontaktujte prosím prodávajícího. Pokud si přejete potvrdit objednávku telefonicky, vyznačte to prosím v objednávce.

 

Objednávka a uzavření kupní smlouvy

Objednávka, která byla učiněna některým z výše uvedených způsobů, je závazná.

Pokud ve formuláři chybí některé předepsané údaje, může být taková objednávka zrušena.

Vlastnické právo na objednané zboží přechází na kupujícího až po uhrazení celé kupní ceny. Zboží je až do úplného zaplacení majetkem prodávajícího.

 

Práva a povinnosti prodávajícího

Prodávající má povinnost řádně vyřídit závaznou objednávku od kupujícího. Zboží odeslat na uvedenou adresu kupujícího společně s daňovým dokladem a záručním listem.

Prodávající má právo odmítnout objednávku v případech, kdy kupující již v minulosti neodebral zboží a nezaplatil za něj.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku v případech, kdy se zboží už nevyrábí nebo nedodává nebo kdy se výrazně změnila prodejní cena.

V takovém případě prodávající neprodleně kontaktuje kupujícího a domluví se na dalším postupu.

 

Práva a povinnosti kupujícího

Kupující je povinen vyplnit objednávkový formulář úplně a pravdivě, zejména pak adresu, na kterou má být objednané zboží zasláno.

Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu, kterou odsouhlasil odesláním objednávky, telefonicky či emailem.

Zvýší-li se cena zboží oproti původní prodejní ceně, má kupující právo od koupě odstoupit bez jakýchkoliv sankcí.

Pokud je kupující koncový spotřebitel, má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží, dle § 53, odst. 7 Občanského zákoníku. Toto právo nelze využít pro řešení reklamace zboží. Částka za zboží se zákazníkovi vrací do 14-ti dnů.

Pokud se kupující rozhodne od smlouvy odstoupit, musí být toto jeho rozhodnutí doručeno v písemné formě prodávajícímu a to nejpozději do 14. dne od převzetí zboží.

Kupující musí vrátit zboží prodávajícímu nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebení. Pokud bylo zboží zabaleno, musí být zboží vráceno v původním obalu, aby byl umožněn jeho další prodej. Zboží musí být doručeno do 14-ti dnů prodávajícímu na adresu firmy.

Po obdržení a kontrole vráceného zboží vrátí prodávající kupujícímu odpovídající částku předem dohodnutým způsobem a to nejpozději do 30 dnů od doručení zboží a žádosti o odstoupení od smlouvy.

Pokud kupující nesplní uvedené podmínky, může prodávající uplatnit vůči spotřebiteli odpovídající kompenzaci, zejména pokud tím dojde ke snížení hodnoty vráceného zboží.

V případě nedodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy je toto neplatné a kupujícímu tím nevzniká právo na vrácení zboží.

 

Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy v případech kdy:

  • se jedná o poskytování služeb a s jejichž plněním již bylo započato
  • se jedná o dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena je ovlivněna výchylkami finančního trhu
  • se jedná o dodávku zboží, upraveného podle přání kupujícího

Při doručení zásilky si kupující musí překontrolovat stav zásilky a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud je zásilka poškozena nebo není kompletní, je kupující povinnen toto okamžitě telefonicky oznámit prodávajícímu. Rovněž doporučujeme sepsat s dopravcem protokol o škodě a zaslat ho e-mailem prodávajícímu.

Kupující, který není spotřebitelem, musí překontrolovat stav zásilky dle výše uvedeného postupu. V případě převzetí zásilky nemá tento kupující nárok na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu. Takovou reklamaci již může řešit pouze s dopravcem.

Pokud zvolíte možnost platby převodem na účet a budete si chtít zboží vyzvednout osobně, bude vám vydáno oproti předložení OP. V případě, že si přejete aby zboží vyzvedla jiná osoba, je potřeba ji uvést v poznámce objednávky.

 

Záruka na danné zboží je 12 měsíců

 

Osobní údaje

Osobní údaje zákazníků jsou uchovávány dle platných zákonů České republiky, zejména zákona o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. a slouží výhradně pro vnitřní potřebu obchodu a nikdy nebudou poskytnuty třetím osobám. Výjimkou jsou externí dopravci, kterým jsou údaje poskytnuty za účelem bezproblémového doručení zboží. Každý kupující, který uskuteční objednávku v našem eshopu, vyjadřuje souhlas se zpracováním a shromažďováním jeho osobních údajů v naší databázi. Tento souhlas platí i po splnění smlouvy a to až do doby, kdy kupující písemně vyjádří svůj nesouhlas s tímto zpracováním.

Pokud kupující požádá prodávajícího písemnou formou o vymazání svých osobních údajů z databáze prodávajícího, bude mu vyhověno a to zpravidla do 3 dnů od doručení písemné žádosti kupujícího.

Mimosoudní řešení sporů v rámci České obchodní inspekce (ADR)

- pravidla stanovena Českou obhcodní inspekcí, která upravují postup při mimosoudním řešení spotřebitelských sporů v souladu se zákonem č.634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, stejně jako formulář pro podání návrhu, jsou spotřebitelům k dispozici na adrese www.coi.cz . Bližší informace naleznete rovněž na internetových stránkách http://adr.coi.cz .

Platnost cen a obchodních podmínek do 31.12.2017